שנה שלמה בלי סקס

טוב, אז הסתבר שיש אנשים שמוצאים את הבלוג הזה, כבר שכחתי ממנו אבל לפטע קיבלתי הודעה למייל עם הצעה למצוץ. כמובן עניתי חח. שתבינו לא היה לי גבר מתחילת הקורונה, זה אומר שכבר יותר משנה לא קיבלתי, לא מצצתי ואפילו לא נגעתי בזין של מישהו חוץ מעצמי. לפני שבוע עשיתי חיסון שני עכשיו אני כל הזמן חרמן בגלל ששוב אפשר להיפגש. הבעיה היחידה זה שאני גר במקום מרוחק וממש כשה למצוא כאן מישהו בטעם שלי ובדיסקרטיות. הטעם שלי זה גברים מבוגרים ממני בהרבה, גם גיליתי שאני אוהב דובים גדולים ובגרינדר רוב האנשים צעירים מדי.

וגם הסתבר שהמקום היחידי שבו מצאתי סטוצים מדי פעם נסגר – מדובר ב darkroom שהיה בסקסי שופ בתל אביב וזה מאוד עצוב כי התכונתי להגיע לשם אחרי שיתחסן ועכשיו לא יודע מה לעשות עם הדרישות שלי. מה הסיכוי שמישהו מהקוראים מכיר מקום דומה שעדין עובד כרגיל? – אם יש מישהו כזה בבקשה תכתבו לי ל anonymeet1@gmail.com

ובנתיים בגלל שאין לי כרגע אופציה לסטוצים חדשים, אולי אני יתחיל להזכר במפגשי סקס שהיו לי מאז שכתבתי בבלוג הזה בפעם האחרונה ויתחיל לכתוב על חויות סקס שלי ב5 שנים אחרונות. תנו לדעת אם זה מעניין למישהו

כתיבת תגובה